Valuta:
Thuis >  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

Onze levertijden zijn beschikbaar voor deze landen: Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Australië, Oostenrijk, Brazilië, Canada, Congo, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Groenland, Honduras, Ierland, Italië, Japan, Korea, Maleisië, Nederland, Portugal, Rusland, Zweden, Zwitserland, Taiwan, etc.

Gelieve uw verzendadres voordat u betaalt voor het, wordt uw telefoonnummer nodig. Items worden doorgaans verzonden binnen 2 werkdagen na uw betaling.

Je zult nooit in het duister over de status van uw bestelling. Een tracking-nummer zal naar u worden verzonden direct na uw pakket verzonden. Pakket doorvoer tijd duurt normaal 7 tot 10 werkdagen, afhankelijk van de bestemming. Als je op het platteland woont, kan het een of twee dagen langer duren. Vakantie, staking, oorlog, en andere niet-kunstmatige factoren zijn voor de controle Postal Service.

Onze werkdag is van maandag tot en met vrijdag met uitzondering van feestdagen.

De verzendkosten

Onze verzendkosten vergoeding zal worden omgezet naar de lokale munt op basis van uw keuze, ongeacht hoeveel paren die u aanschaft bij uw bestelling. De verzendkosten vergoeding zal automatisch toegevoegd aan het totaal, wanneer je de betaling sturen.

Nadat uw pakket is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging e-mail met inbegrip van de tracking-nummer van uw bestelling ontvangen. U kunt uw bestelling via de order-tracking websites volgen hieronder met behulp van uw tracking nummer: http://www.dhl.com/en.html/

Uw recht om te annuleren

Als u wilt annuleren, maak je geen zorgen. Wij zullen uw bestelling niet verwerken, totdat je voor betalen, dus vergeet het dan maar! Als u de bestelling te annuleren na uw betaling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Houd er rekening mee dat wij uw bestelling niet kan annuleren nadat uw punt zijn verscheept. Voor uw gemak, na te denken voordat u uw bestelling plaatst.

terugkeer

Alle producten worden zorgvuldig gecontroleerd voor aflevering. Laat het ons weten wat uw problemen via e-mail als elk probleem niet zelf kan worden vastgesteld.

Alle producten van onze website kan worden geruild of geretourneerd binnen 14 dagen na ontvangst. De items moeten worden teruggestuurd in hun originele, onbeschadigde verpakking staat en in een ongebruikte staat. Houd er rekening mee dat, zodra uw terugkeer items zijn ontvangen en vond versleten of vuil is, deze items worden naar u verzonden. Neem dan contact met ons op voordat u dit doet, en wacht tot u ons antwoord krijgen.

uitwisseling

De verzendkosten, alle rechten, belastingen en extra kosten voor internationale uitwisselingen moeten worden betaald door de klant, met uitzondering van het defecte onderdeel we verzenden. Stuur een e-mail ons de tracking-nummer zodra het pakket is verzonden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor geretourneerde producten verloren in de post.

Opmerking:

Verzendkosten niet worden gerestitueerd. 25% administratiekosten zal worden afgetrokken van de restitutie. Als de items zijn niet-kwaliteit Problemen, moeten de klanten porto toe te voegen voor de levering uitwisseling vergoedingen. Terugkeer kan een tot twee weken duurt het verwerken en ten minste een factureringscyclus voor het krediet om te verschijnen op uw account. Om contact met de klantenservice voor vragen aan Return Authorization te krijgen, kunt u ons mailen.

Packing verzenden van uw retour

Verpak uw ongedragen object in de originele verpakking. Onder andere een reden code op de pakbon voor elk item dat u wenst terug te keren. Neem de pakbon in de zending, en bewaar een kopie voor uw eigen administratie. Vul uw retouradres informatie op het etiket aanbrengen aan uw pakket, en zet het uit bij uw dichtstbijzijnde postkantoor. Helaas zijn wij niet verantwoordelijk voor pakketten verloren gaan of beschadigd op de weg terug.

Uw recht om te annuleren

Als u wilt annuleren, maak je geen zorgen. Wij zullen uw bestelling niet verwerken, totdat je voor betalen, dus vergeet het dan maar! Als u de bestelling te annuleren na uw betaling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Houd er rekening mee dat wij uw bestelling niet kan annuleren nadat uw punten zijn verscheept. Voor uw gemak, na te denken voordat u uw bestelling plaatst.

Terug